volume_up

A critical vulnerability was discovered in React Server Components (Next.js). Our systems remain protected but we advise to update packages to newest version. Learn More

volume_up

A critical vulnerability was discovered in React Server Components (Next.js). Our systems remain protected but we advise to update packages to newest version. Learn More

Röstningsfunktion

Någon som har tips på en snygg (gratis) röstningsfunktion? Något som liknar de vanliga tidningarnas funktion, som klarar valfritt antal frågor, och presenterar i stapeldiagram. //Per
May 31, 2005 10:35
Det går alldeles utmärkt att använda EPiServers formulärmall för det. Du kan skapa ett valfritt antal frågor i formuläreditorn. För att kunna se stapeldiagram på vad alla har röstat på markeras alternativet "Visa statistik i sidmallen". Läs gärna mer i Redaktörshandboken. Den går att ladda ner från Library. Maria Hedlund
May 31, 2005 11:04
Jag vet att det finns den funktionen. Men jag tänkte mig något mer färgglatt, och med alla staplarna presenterade i procent. Per
Jun 02, 2005 8:55
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.