volume_up

A critical vulnerability was discovered in React Server Components (Next.js). Our systems remain protected but we advise to update packages to newest version. Learn More

volume_up

A critical vulnerability was discovered in React Server Components (Next.js). Our systems remain protected but we advise to update packages to newest version. Learn More

favicon

hej! Var lägger jag min favicon.ico i mappstrukturen? MVH Magnus
Jan 16, 2008 9:32
Vi har lagt faviconen i rooten på siten och döpt den till favicon.ico. Mvh Anders Brangefält
Jan 16, 2008 14:09
Hej, Du kan lägga den vart du vill! Så här länkar vi till vår: Så det finns inget speciellt ställa man behöver lägga den. /Eric Pettersson
Jan 16, 2008 17:59
Och den kodsnutten lägger man i sina maller eller?
Jan 18, 2008 9:21
Hej igen, Du lägger den i dina mallar. Det ska ligga i på sidan vilket gör att det kan tänkas vara i er "defaultframework".ascx eller i er "masterpage".master-fil. Förmodligen är det en så kallad user-control hos er men det går utmärkt att lägga den nedan för denna eller så lägger du den i den user-control fil som är och då tillsammans med de andra såsom css-filer och liknande. Hoppas det var till någon hjälp och att du förstod vad jag menade! :) Mvh Eric Pettersson
Jan 19, 2008 18:33
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.