volume_up

A critical vulnerability was discovered in React Server Components (Next.js). Our systems remain protected but we advise to update packages to newest version. Learn More

volume_up

A critical vulnerability was discovered in React Server Components (Next.js). Our systems remain protected but we advise to update packages to newest version. Learn More

Vänstermeny

Hej! Jag ska skapa en ny vänstermeny och placera den i "menuRegion" i mitt framework. Jag läser upp mina sidor i en tabell i en usercontrol. Problemet är att om jag bara har t ex 5 länkar i min meny, så blir vänstermenyn inte längre än så utan den bryter där. Detta även om jag sätter height=100% på min tabell. Hur gör jag för att menyn ska täcka hela sidan ner även om jag inte har data i hela? Mvh Helena
Mar 01, 2004 14:11
Dette med tvungen height er litt vanskelig i HTML. Ikke alle browsere støtter det skikkelig og ikke alle støtter det likt. Spesielt hvis du bruker background til å sette et bilde i bakgrunn på meny-cellen. To ting som du kan prøve: Sett height="100%" også på og :
Something here
Bruk følgende doctype (settes feks i defaultframework.ascx)
Mar 01, 2004 15:15
Tyvärr fungerar det inte, men tack ändå. Är det något i framworket som styr detta?
Mar 01, 2004 15:35
Se til at du setter "100%" i tabell-taggene i defaultframework.ascx, og ikke i meny-kontrollen.
Mar 01, 2004 19:55
orsaken var
Mar 17, 2004 14:35
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.